Officiële klacht indienen?

Heeft u een klacht? Vul onderstaand formulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.


Uw privacy is belangrijk voor ons, daarom zorgen wij ervoor dat uw gegevens conform AVG (Algemene verordering gegevensbescherming)  worden behandeld.

Zie: www.myhomecares.nl/avg-privacy-beleid


Dit is het formulier voor een officiële klacht. Je krijgt binnen 5 dagen een ontvangstbevestiging en binnen 6 weken een gemotiveerde reactie.


Stuur geen  BSN (Burgerservicenummer) of medische gegevens via dit formulier of per e-mail.


Dit formulier is bedoeld voor officiële klacht over onze zorg- of begeleidingsdiensten.

Voor algemene vragen kun je ons bereiken via  info@myhomecares.nl


Veilig berichten

Wilt u toch liever een onafhankelijke klachten route?


Bezoek dan onze  externe klacht route voor uitleg.


of


Bezoek externe klachtencommissie  via KPZ (Klachtenportaal Zorg):
Indienen:   https://klachtenportaalzorg.nl/klacht-indienen/
E-mail:        info@klachtenportaalzorg.nl
Tel:                0228-322205


Vertrouwenspersoon Jeugd via Jeugdstem/AKJ (Advies- en Klachtenbureau Jeugdzorg):
Contact: https://www.jeugdstem.nl/contact of Tel: 088-555 1000

Direct gevaar?


Bel  112


Zorgen zonder spoed?


Contact Veilig Thuis:   https://www.veiligthuis.nl/nl/contact


 * Deze organisaties staan los van My Home Cares. Je verlaat nu myhomecares.nl.